Втора среща в Литва

Галерия >>>

Из впечатленията на Мирия Божкова, ученичка от 7А клас:

·        Това беше изживяване,което никога няма да забравя.За първи път бях извън България.Някаква част от мен осъзнаваше какво се случва, знаех че ще се запозная с много хора,че ще обиколя нови,непознати места,ще упражнявам езика,но никога не бях и предполагала,не бях и мечтала да изживея това!!!

·        …Денят започна със обичайната закуска в семейството.Бях предупредена да се облека топло и да си взема още един чифт дрехи,не разбирах защо докато не пристигнахме до реката “Дубиса” и куп канута.Разбрах,че ще плуваме с кану.Всеки си избра партньор и беше инструктиран за безопасност.След това потеглихме. Разбрах,че трябва да минем цялата река.Тя беше дълга 15км.Плувахме с часове,спряхме да починем,хапнахме и продължихме.Най-накрая стигнахме другия край на реката.Гледката беше невероятна.Имаше лагерен огън,отново ни предложиха храна и чай,а след това последваха няколко интересни игри.

·        …Закусвах в семейството.Този ден ходихме до Нида.Обядвахме в бирената фабрика.Посетихме музея на бирата в който децата си направихме сами монети,а учителите дегустираха бира.Отново имахме свободно време ,а вечерята се проведе в ресторант,направен като мелница.Разменихме си прощалните подаръци.Тази вечер беше тъжна,защото ни беше последната заедно.

·        … Сбогувахме се и отпътувахме към Латвия.Раздялата беше тежка за всички.Не вярвах , че за толкова кратко време ще намеря такива изключителни хора.Това беше изживяване изпълнено с трепет,вълнение,радост,смях и сълзи.Винаги ще го помня!!!